loading...

پرسپولیس اردبیل

بازیکنان برای افزایش آمادگی جسمانی و کاهش وزن در مدت زمان کوتاه بهتر است که از رژیم سخت و سنگین استفاده نکنید، می‌توانید با کمک روش‌های خاص در مدت زمان کوتاه‌تر آمادگی جسمانی بهتری پیدا

10 توصیه برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاه برای فوتبالیست ها

مهندس بازدید : 249 29 / 02 / 1395 نظرات (0)

بازیکنان برای افزایش آمادگی جسمانی و کاهش وزن در مدت زمان کوتاه بهتر است که از رژیم سخت و سنگین استفاده نکنید، می‌توانید با کمک روش‌های خاص در مدت زمان کوتاه‌تر آمادگی جسمانی بهتری پیدا کنید.

  به نقل از سایت precore 10، توصیه زیر می‌توانند در افزایش آمادگی جسمانی موثر باشند:

در ادامه مطلب بخوانید...

 

1- ورزش قلبی – عروقی بیشتری انجام دهید:

 

ورزش کردن به مدت 30 دقیقه بر روی تردمیل، انجام ورزش‌های الپتیکال 5 روز در هفته می‌تواند شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر کند. با انجام ورزش‌های قدرتی به صورت مرتب عضلات خود را حفظ کنید. می‌توانید ورزش‌های قلبی – عروقی با شدت متوسط انجام دهید تا چربی‌ها بسوزند و سوخت و ساز بدن افزایش یابد.

 

2- هر روز عضلات شکم را منقبض کنید:

منقبض کردن عضلات شکم بر روی عضلات داخل شکمی کار می‌کند. قدرتمند شدن این عضلات باعث می‌شود که حالت بدن بهتر باشد. این ورزش را هر جا و هر زمانی می‌توان انجام داد برای انجام این ورزش تنها باید عمیق‌تر نفس بکشید و چند لحظه نفس را حبس کنید تا شکم به داخل برود. 20 ثانیه مکث کافی است.

 

3- مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید:

نان سفید، سیب زمینی، برنج و پاستا حاوی میزان زیادی کربوهیدرات هستند. میزان مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. بیشتر سبزیجات و پروتئین مصرف کنید. بهتر است میزان مصرف سدیم را نیز کاهش دهید.

 

4 آب بدن را تامین کنید:

الکل و نوشیدنی‌ شیرین مصرف نکنید. بهتر است تنها آب خالی بنوشید. مصرف خیار، لیمو، پرتقال و عرق نعنا نیز مناسب است. مصرف مواد معدنی و ویتامین‌ها برای پوست و بافت‌های عضلات مناسب است.

 

5- شکر تصفیه شده مصرف نکنید:

شکر باعث باد کردن بدن می‌شود. بهتر از میوه‌های شیرین یا شکلات تلخ به جای شیرینی استفاده کنید.

 

6- چربی سالم مصرف کنید:

خوردن کره بادام‌زمینی، روغن نارگیل و روغن آووکادو می‌تواند مناسب‌تر باشد. روغن ماهی نیز سالم است و می‌تواند به حفظ عضلات کمک کند.

 

7- از سونا استفاده کنید:

به استخر بروید و از سونا نیز استفاده کنید. این کار هم برای کاهش وزن و هم برای حفظ پوست مناسب است. هوای گرم عضلات را آرام می‌کند و برای ریکاوری بعد از ورزش بسیار خوب است. ماساژ نیز می‌تواند به افزایش جریان خون در عضلات کمک کند.

 

8- صاف بایستید:

درست نگه داشتن بدن بسیار مهم است. از حالت بدن خود آگاه باشید. هنگامی که عضلات شکم را منقبض می‌کنید صاف بایستید. عضلات کمر را منقبض کنید و این حالت را تمرین کنید.

 

9- مصرف پروتئین همراه با ورزش را فراموش نکنید:

 

مصرف پروتئین در کنار کاهش دریافت کالری بسیار مهم است. این کار بدن را قدرتمندتر می‌کند. برای تامین کربوهیدرات می‌توانید موز و جوی دو سر مصرف کنید.

 

10 – زود بخوابید و زود از خواب بیدار شوید:

ماهیچه‌ها هنگامی که شما خواب هستید ساخته می‌شوند. استراحت بعد از تمرین بسیار مهم است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
Profile Pic
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در سال 72 توسط شهروز زارعی در استان اردبیل و شهر اردبیل تاسیس شد و در عرصه فوتبال فعالیت خود را آغاز کرد در اوایل با یک تیم بزرگسالان و در ادامه در مقاطع نونهالان ، نوجوانان ، جوانان فعالیت خود را گسترده کرد در اوایل فعالیت از سوی بازیکن برتر اردبیل و جام فلق مرحوم مقصود بایرامی مورد تشویق و حمایت قرار گرفت در سال 1379 اولین مدرسه فوتبال شهر اردبیل توسط پرسپولیس راه اندازی شد و به آموزش فوتبال آموزان پرداخت در سال 1389 این باشگاه به شرکت فرهنگی ورزشی تحت عنوان پرسپولیس سبلان و به شماره ثبت 9252 ثبت گردید و چندین سال نمایندگی رسمی باشگاه پرسپولیس تهران بوده و اکنون فعالیت خود را در عرصه آموزش و تیم داری ادامه می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از باشگاه پرسپولیس اردبیل رازی هستید؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 6,936
  • بازدید کلی : 279,146