close
تبلیغات در اینترنت
انواع تمرینات آمادگی جسمانی
  • کلاس آموزشی پرسپولیس اردبیل

  • کلاس آموزشی پرسپولیس اردبیل

  • کلاس آموزشی پرسپولیس اردبیل

  • حامد آقایی در پرسپولیس اردبیل

  • نونهالان پرسپولیس اردبیل

  • مدرسه فوتبال پرسپولیس اردبیل

  • هواداران پرسپولیس

  • مدرسه فوتبال پرسپولیس اردبیل سال 92

  • حامد آقایی به پرسپولیس تهران پیوست

  • مدرسه فوتبال پرسپولیس اردبیل 95 با مربیگری شهروز زارعی

ثبت نام آنلاین
http://rozup.ir/view/2028090/gif-klik-.gif


منو اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
آخرین اخبار

آرشيوي مطالب
درباره ي ما
جستجو در مطالب
ارتباط با ما



پنجشنبه 24 آبان 1397
تاريخ :
حامیان پرسپولیس

بیمه ایران نمایندگی منافی رستوران تاملی
درباره ي سايت

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در سال 72 توسط شهروز زارعی در استان اردبیل و شهر اردبیل تاسیس شد و در عرصه فوتبال فعالیت خود را آغاز کرد در اوایل با یک تیم بزرگسالان و در ادامه در مقاطع نونهالان ، نوجوانان ، جوانان فعالیت خود را گسترده کرد در اوایل فعالیت از سوی بازیکن برتر اردبیل و جام فلق مرحوم مقصود بایرامی مورد تشویق و حمایت قرار گرفت در سال 1379 اولین مدرسه فوتبال شهر اردبیل توسط پرسپولیس راه اندازی شد و به آموزش فوتبال آموزان پرداخت در سال 1389 این باشگاه به شرکت فرهنگی ورزشی تحت عنوان پرسپولیس سبلان و به شماره ثبت 9252 ثبت گردید و چندین سال نمایندگی رسمی باشگاه پرسپولیس تهران بوده و اکنون فعالیت خود را در عرصه آموزش و تیم داری ادامه می دهد.

موضوعات سايت
پرسپولیس
سرپرست [8]
کمیته انضباطی [7]
باشگاه [13]
بزرگان پرسپولیس [4]
آسیب دیدگی [6]
اخبار ورزشی [13]
تیم ها
بزرگسالان [1]
جوانان [4]
مدارس فوتبال [7]
تیم های پایه [7]
ویدئو
ویدئو های اردو [0]
مصاحبه [1]
اردو

مطالب تصادفي
پرسپولیس
تصاویر حامد آقایی در تمرینات پرسپولیس تهران
پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس اردبیل بمناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و حادثه 15 خرداد
پرسپولیس قید امیری را می زند؟
دعوت به تیم ملی
گروه های جام رمضان در رده نوجوانان
تصاویر تمرینات
تصاویر کلاس آموزش پرسپولیس اردبیل
پنج جنبه مربیگری در فوتبال حرفه ای
خصوصیات دروازه بان مدرن
حامد آقایی
قنبرزاده مدیرعامل جدید استقلال/ ابهام در ادامه همکاری منصوریان
تیم جوانان سال 90
مصاحبه با سجاد شفائی
انواع تمرینات آمادگی جسمانی
شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اردبیل برگذار می کند
آماده سازی جوانان پرسپولیس اردبیل
حامد آقایی به پرسپولیس پیوست
از بازیکنی پرسپولیس تا مربیگری ذوب آهن اردبیل
شرایط اسپانسری

آرشيو
چهارشنبه 14 تير 1396
دوشنبه 29 خرداد 1396
جمعه 12 خرداد 1396
يکشنبه 27 فروردين 1396
شنبه 25 دی 1395
جمعه 24 دی 1395
دوشنبه 13 دی 1395
پنجشنبه 31 تير 1395
شنبه 26 تير 1395
دوشنبه 21 تير 1395
پنجشنبه 03 تير 1395
چهارشنبه 02 تير 1395
دوشنبه 31 خرداد 1395
چهارشنبه 26 خرداد 1395
جمعه 21 خرداد 1395
سه شنبه 18 خرداد 1395
دوشنبه 17 خرداد 1395
يکشنبه 16 خرداد 1395
پنجشنبه 13 خرداد 1395
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395
شنبه 04 ارديبهشت 1395
دوشنبه 30 فروردين 1395
يکشنبه 29 فروردين 1395
شنبه 28 فروردين 1395
جمعه 27 فروردين 1395
چهارشنبه 25 فروردين 1395

پیغام مدیر سایت
پرسپولیس اربیل

پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس






انواع تمرینات آمادگی جسمانی پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس
دسته بندی : پرسپولیس , باشگاه ,

در این قسمت شما با انواع تمرینات بدنسازی در فوتبال مدرن و چگونگی انجام آنها اشنا خواهید شد.

۱- تمرینات اینتروال: تمرینات اینتروال یا متناوب شامل مراحل تمرین و استراحت می باشد.در تمرینات اینتروال دستگاه فسفاژن می تواند ATP بیشتر و دستگاه اسید لاکتیک ATP کمتری تولید می کند.در نتیجه تجمع اسید لاکتیک کمتر وخستگی متعاقب ان نیز کمتر دیده میشود.

یک مثال: دو ۸۰۰ متر را در نظر بگیرید اگر شما ۱۰۰ متر سریع،۱۰۰ متر اهسته(استراحت فعال)بدوید تا ۸۰۰ متر را به پایان برسانید تمرین شما اینتروال بوده است.

با انجام تمرینات شدید و کوتاه مدت دستگاه غیر هوازی و با انجام تمرینات سبک و طولانی دستگاه هوازی توسعه و گسترش می یابد.

استراحت در تمرینات Interval می تواند بصورت فعال یا غیر فعال صورت گیرد.استراحت فعال سبب بهبود دستگاه اسید لاکتیک می گردد.مثلا دویدن های ارام و راه رفتن های سریع هنگام استراحت استراحت فعال محسوب می شود.

 تمرینات اینتروال بر اساس مراحل تمرن،استراحت،ست و تکرار چیده می شوند.

تمرین

استراحت

ست

تکرار

دو ۱۰۰ متر

۱۰۰ متر فعال

۲

۵

با توجه به جدول فوق ۵ بار ۱۰۰ متر و با استراحت متعاقب ان ۲ بار انجام می شود یعنی شما در پایان ۱۰ بار دو ۱۰۰ متر را در دو مرحله انجام دادهاید.

شما نیز با توجه به جدول فوق میتوانید انواع تمرینات را در برنامه تمرین خود بگنجانید.

 ۲-تمرینات پلایومتریک:باعث افزایش توان غیر هوازی عضلات می گردد.کلا این تمرینات بصورت انواع جهش ها و پرش ها صورت می گیرد. مثلا پرش به سمت بالا و شنا سویدی بصورت پرشی سبب تقویت و افزایش توان غیر هوازی هر کدام از عضلات مربوطه خواهد شد.

هشدار:اگر از امادگی جسمانی خوبی برخوردار نیستید تمرینات پلایومتریک را انجام ندهید چون در این حالت احتمال مصدومیت زیاد است.

 ۳-تمرینات ایستگاهی: این تمرینات به گونه ای است که در چند مرحله به نام ایستگاه فعالیتهای مرزشی مختلف انجام می گیرد.این تمرین تشابه زیادی با تمرینات اینتروال دارد و بصورت تمرین و استراحت متناوب انجام می گیرد.

 نکته: هرچه تمرین مربوط به یک ایستگاه سبک تر باشد استراحت متعاقب ان نیز باید کمتر باشد و در کل استراحت مربوط به هر ایستگاه با توجه به به شدت ان تعیین می شود.

مثال: 

ایستگاهها

پرس سینه

پرش جفت پا

کرانچ

بارفیکس

اسکات پرشی

بالا رفتن از طناب

دو سرعت

فیله کمر

طناب زدن

 

۴- تمرینات استقامتی: تمریناتی که طولانی مدت و با شدت کم اجرا می گردد و دو نوع است : ۱-استقامت عمومی ۲-استقامت موضعی

الف) تمرینات  استقامت عمومی: اینگونه تمرینات شامل تمریناتی است که در جهت تقویت سیستم قلبی ــ تنفسی انجام میگیرد.اینگونه تمرینات شامل دو، شنا، جاگینگ(در جا دویدن)، طناب زدن،دوچرخه سواری و … می باشد.

ب)تمرینات  استقامت موضعی: اینگونه تمرینات شامل تمریناتی است که در جهت تقویت یک یا چند عضله انجام می گیرد.مانند تمرینات با وزنه.(وزنه کم تکرار بالا).

۵- تمرینات با وزنه:تمرین با وزنه های سنگین با تکرار کم بیشتر از تمرین با وزنه های سبک با تکرار زیاد بر افزایش قدرت تاثیر دارد. در انجام تمرینات با وزنه باید دو اصل مهم را مد نظر قرار داد: ۱-اصل اضافه بار ۲-اصل اجرای سیستماتیک برنامه تمرینی

الف)اصل اضافه بار:اگر شما مدتی یک برنامه تمرینی را انجام دهید و بر شدت ان نیافزایید بدن با این نوع تمرین سازگاری پیدا کرده وپیشرفت بصورت بسیار کندی انجام می گیرد.مثلا اگر شما با یک وزنه ۲۰ کیلویی میتوانید ۱۰ تکرار انجام دهید میتوانید با افزودن ۲ کیلوگرم همان حرکت را با تکرار کمتر انجام دهید.با در نظر گرفتن این اصل می توانید به پیشرفت های چشمگیری دست یابید.

ب)اصل اجرای سیستماتیک برنامه تمرینی:نظم و ترتیب در اجرای حرکات تمرین با وزنه از اهمیت ویژهای برخوردار است. یعنی شما باید ابتدا عضلات بزرگتان را تمرین دهید.مثلا پرس سینه نسبت به پشت بازو در اولویت قرار دارد چون شما با خسته کردن پشت بازوها دیگر قادر نخواهید بود عضلات سینه را به خوبی تمرین دهید.

۶-تمرینات PNF: روش پی ان اف یک نوع تمرین کششی است که باعث تقویت مقاومت و استقامت عضلات می گردد.در این نوع تمرین ورزشکار دست یا پایش را در حالتی قرار می دهد که یک حالت کشش جزیی را احساس کند،شخص دیگری دست یا پای ورزشکار را گرفته در این حالت ورزشکار سعی می کند که اندام مورد نظر را به حالت اولیه برگرداند ولی یار کمکی مانع از این کار می شود.باید این حالت ۱۵-۱۰ ثانیه به طول بیانجامد.

۷-تمرینات فارتلک:در واقع این تمرین بازی با سرعت نامیده می شود و نوعی تمرین استقامتی می باشد.این نوع تمرین در تپه ها کوه و طبیعت به صورت دویدن های ارام و سریع،قدم زدن و در جا دویدن انجام می شود.جهت تنوع در تمرینات و جلوگیری از تمرین زدگی می توان از این نوع تمرین بهره جست.

http://rozup.ir/view/2221714/theend.jpg

تاریخ : 29 / 01 / 1395 زمان : 17:32

برچسب ها : امادگس جسمانی , تمرین کششی , انواع تمرینات آمادگی جسمانی ,

مطالب مرتبط
تیم جدید حامد آقایی
شرایط سنی رده های تیم های پایه فوتبال آقایان
شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اردبیل برگذار می کند
شرایط اسپانسری
شرایط سنی فوتبال 95-96
مسابقه چهار جانبه
کسالت نیما برطرف شد
حامدآقایی سه ساله با پرسپولیس تهران قرارداد بست
حامد آقایی به پرسپولیس پیوست
تمرینات ساده برای تقویت حس عمقی و تعادل

: شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اردبیل سوال داری بپرس؟()


ارسال نظر
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

مطالب گذشته

·

تصاویر کلاس آموزش پرسپولیس اردبیل ( سری 2) »» چهارشنبه 14 تیر 1396

·

تصاویر کلاس آموزش پرسپولیس اردبیل »» چهارشنبه 14 تیر 1396

·

تیم جدید حامد آقایی »» دوشنبه 29 خرداد 1396

·

شرایط سنی رده های تیم های پایه فوتبال آقایان »» جمعه 12 خرداد 1396

·

شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اردبیل برگذار می کند »» یکشنبه 27 فروردین 1396

ارتباط با مدیریت
http://rozup.ir/view/1459332/%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B9%DB%8C.jpg
آمار کاربران

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟


ثبت نام در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد


مطالب محبوب
آماده سازی جوانان پرسپولیس اردبیل بازدید : 3533
تیم جوانان سال 90 بازدید : 2491
تیم نوجوانان سال 1388 بازدید : 2349
گیشه روزنامه ورزشی بازدید : 2285
پارگی رباط صلیبی بازدید : 2271
کلیپ تمرینات پرسپولیس بازدید : 2257
تصاویر کلاس آموزش پرسپولیس اردبیل ( سری 2) بازدید : 1633
تاریخچه فوتبال بازدید : 1571
قابلیت‌های مدافعان کناری بازدید : 1453
گروه های جام رمضان در رده نوجوانان بازدید : 1431
تیم جدید حامد آقایی بازدید : 1331
پرسپولیس اردبیل بازدید : 1275
مدرسه فوتبال بازدید : 1225
حامد آقایی به پرسپولیس پیوست بازدید : 1219
تصاویری از مدرسه فوتبال سالهای قبل بازدید : 1143
حامدآقایی سه ساله با پرسپولیس تهران قرارداد بست بازدید : 1107
تصاویر تمرینات بازدید : 1089
تصاویر کلاس آموزش پرسپولیس اردبیل بازدید : 1043
خصوصیات دروازه بان مدرن بازدید : 1023
پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس اردبیل بمناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و حادثه 15 خرداد بازدید : 981

خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود


تماس باما
نظر سنجي
آیا از باشگاه پرسپولیس اردبیل رازی هستید؟



لینک دوستان

هیئت فوتبال استان اردبیل
Cube comps
سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران
تبادل لینک
تبادل لینک
بازي pes 2017
خرید عینک آفتابی
تک سبد
سکانس برتر
بیمه ایران
تبادل لینک
مونوپاد
دانلود آهنگ

ارسال لینک


خوراک سایت


پرسپولیس اردبیل